محمدرضا گلزار خواننده ، نوازنده و بازیگر مشهور سینمای ایران است. آقای بازیگر هنوز ازدواج نکرده و مجرد است. وی فعالیت هنری خود را در سالگ 1377 آغاز کرد و در فیلم هنری مادر قلب اتمی ، بانوی ماه و کنار شهر در کار هنری خود ایفای نقش کرد. در قسمت زیر تصویر جالبی از عصر محمدرضا گلزار بازیگر ایرانی را در یک کافه دنج قرار داده ایم.

بیوگرافی محمدرضا گلزار بازیگر ایرانی

محمدرضا گلزار عکس جالبی از عصر خود را در اینستاگرام منتشر کرده است.

محمدرضا گلزار در کافه دنج

بیوگرافی بازیگر سینما

وی اصالت آذربایجانی دارد و در تهران متولد شده است. وی به عنوان بازیکن والیبال در پست لیبرو در تیم های استان تهران ، پارس خودرو ، شیشه و گاز و دهیم بازی کرده است. در لیگ برتر والیبال 1387 ، او به عنوان مربی بدنساز برای تیم ارتعاشات صنعتی کار فعالیت می‌کرد

او تا پایان دبیرستان هیچ گونه فعالیت هنری نداشت. پدرش با نواختن گیتار مخالف بود ، فقط گاهی اوقات ارگ می نواخت. او تا سال سوم دبیرستان ریاضی خواند. در دبیرستان سوم در آزمون ورودی دانشگاه آزاد در رشته مهندسی مکانیک واحد تهران جنوب پذیرفته و رزرو شد.

محمدرضا گلزار بازیگر ایرانی در کنار منوچهر هادی

در سال گذشته به رشته تجربی رفت و وارد کنکور رشته دندانپزشکی شد اما قبول نشد و به همان رشته مکانیک رفت. وی فارغ التحصیل مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد اسلامی است. گلزار فعالیت موسیقی خود را در سال 1377 به عنوان نوازنده گیتار با گروه آرین آغاز کرد. وی در گروه آرین گیتار ، ارگ و سازهای کوبه ای نواخته است.

رضا گلزار در کنار یکتا ناصر و ساره بیات

گلزار همچنین گروه دارکوب را با همایون نصیری و دیگران در زمینه موسیقی راه اندازی کرد. سپس گروه ریزار (مخفف رضا گلزار) ثبت کرد که فعال است. گلزار علیرغم اینکه هر بار به دلایل مختلف دعوت شده بود در فیلم های مسعود کیمیایی ، بهرام بیضایی و داریوش مهرجویی بازی نکرد.

 

منبع: روزگار